La tarifa es calcula segons les característiques de l’equip de mesura i de la modalitat de contracte. El tipus de contracte o l’equip de mesura instal·lat pot fer variar l’import a pagar.
Archives: Preguntas Frecuentes
Com pago les factures?
Podeu realitzar el pagament a les nostres entitats col·laboradores: Correus o BBVA, en els horaris establerts per cada entitat. També podeu fer el pagament a través de ServiCaixa o telefònicament a través del nostre telèfon gratuït d’atenció al client, per la qual cosa necessitareu una targeta de crèdit/dèbit, Visa o Mastercard.
Com domicilio o canvio les dades de pagament?
Podeu domiciliar o canviar les dades de pagament de les vostres factures a través de qualsevol dels nostres canals de contacte. Per a la vostra comoditat podeu utilitzar el nostre formulari de contacte.
Satisfacció dels nostres clients
Aconseguir la satisfacció dels nostres clients, anticipant-nos a les seves necessitats, garantint el compliment dels seus requisits en totes les activitats, productes i serveis oferts per la nostra organització, en qualsevol de les àrees de negoci, i tenint en compte criteris ambientals en el seu disseny i desenvolupament .
Protecció i salut laboral
Considerar en tot moment la protecció i la salut laboral dels nostres empleats en el disseny i l’organització dels llocs de treball, vigilant igualment les condicions de treball del personal extern que realitza les seves activitats als nostres centres, així com la seguretat dels clients a les nostres instal·lacions.
Respecte pel medi ambient
Realitzar les nostres activitats amb processos respectuosos amb el medi ambient, especialment els relacionats amb la gestió de residus i els consums de recursos naturals, a tots els nostres centres de treball.
Compliment de la legislació
Complir amb la legislació aplicable a la nostra organització, així com amb la reglamentació i les disposicions que la desenvolupen, i amb els requisits voluntaris que subscrivim davant del client, els treballadors o la societat.
Gestió útil i eficaç
Mantenir sistemes de gestió útils, eficaços i participatius, que serveixin de marc per al desenvolupament de les nostres activitats, i que garanteixin que la qualitat, la prevenció de la contaminació i la prevenció de riscos laborals s’integren en tot moment als nostres processos de treball.
Millora continua
Millorar contínuament, oferint al client productes i serveis de qualitat, millorant el nostre exercici ambiental i de prevenció de riscos laborals, dotant per això dels mitjans necessaris per a la consecució dels objectius i les fites establertes.
Formació professional
Promoure la formació i conscienciació del nostre personal, entenent-la com una eina que millora la seva competència i capacitació, per aconseguir la satisfacció dels nostres clients, amb criteris de respecte al medi ambient i un millor exercici en relació amb la seva pròpia seguretat i salut, i que aquest principi sigui aplicat pels nostres proveïdors.